POSA’T LA GORRA A L’ESCOLA SANT JORDI

POSA’T LA GORRA 2021

Com cada any l’escola col·labora amb l’AFANOC; amb la realització de les activitats proposades, petita parada, fen difusió de la festa,…i aquest any ens ha visitat la Rosa per fer una xerrada de sensibilització envers el tema del càncer infantil, adaptat a cada curs. Ha estat un plaer escoltar-la i compartir un mati amb ella. També cal recordar que l’AMPA de l’escola va realitzar una paradeta  de merxandatge. I l’Ajuntament van fer entrega a l’escola de una gorra per tot els seus alumnes de l’escola.

Els fons aconseguits serviran per millorar la qualitat de la vida dels infants i adolescents amb càncer, millorant les seves condicions a l’hospital i donant suport psicosocial amb tots els programes que es porten a terme  des de la Casa  dels Xuklis i la delegació de Lleida.

A TOTES LES ENTITATS I A LES FAMÍLIES GRÀCIES

TOTS ENS FIQUEM LA GORRA.