“POCA BROMA, UN COP VA PASSAR..!”…llibres escrits pels alumnes de sisè!!

“Poca broma, un cop va passar…al 2020/21”  és una recopilació dels treballs escrits en aquest temps tan frenètic on jo faig sisè de primària, el darrer curs de la meva etapa de primària a l’escola de Puigverd.

Poc en feia creure, que un esdeveniment històric, mundial, sorprenent i tràgic m’atraparia en aquesta època. Un maleït virus anomenat Covid-19, ha capgirat el punt de vista del nostre esdevenir. No és cap broma, de debò, no ha estat cap broma.

Tanmateix, això no ha impedit desenvolupar la meva creativitat literària  i confeccionar aquest llibre.

Ara recau a les teves mans i  té la peculiaritat de ser excepcional, ja que part està escrit des de les vivències  escolars i per una altra banda,  hi ha històries inventades, fantàstiques,  fruit de la meva imaginació.

N’hi ha escrites en català i n’hi ha escrites en castellà, ja que el meu domini expressiu és bilingüe.

Esperem que us agradin,

ALUMNES DE SISÈ

Cliqueu   per veure l’àlbum de  fotos  i videos,  d’ avui 10 de juny,  dia de l’entrega final dels llibres:

ENTREGA llibres “POCA BROMA, un cop va passar” escrits pels alumnes de sisè.

1. Teresa Martorell

ESPECTACULARS és poc. Fruit del vostre treball i constància teniu a les mans una obra literària. De ben segur, d’aquí uns anys us encantarà de llegir i recordar el vostre any de 6è a l’escola Sant Jordi… POCA BROMA!!!!!!!!
    FE-LI-CI-TATS👏👏👏👏👏👏👏👏👏