La G R A N F E S T A de C A R N A V A L !

La   GRAN   festa de C A R N A V A L ha esclatat  al pati de l’escola amb un gran espetec de  DISFRESSES divertides,

una súper  B A T A L L A de “confeti “ , pilotes gegants i Música  …MOLTA  Música  i sobretot   sobretot un estat  d’ànim exultant, alegre

…. on LA  GRESCA  ha estat  el protagonisme de la diada!!

LA COLORAINES S’HO HA PASSAT PIPA I AMB AQUESTA SATISFACCIÓ CONJUNTA ENS ACOMIADIEM D’ELLA FINS L’ANY VINENT  !!

VISCA   EL  CARNAVAL !!

F O T O S DE G R U P

V I D E O S

F O T O S  F E S T A

1. Cristina

Ha estat una festa divertida i inigualable sol en veure les disfresses de tots els nens i nenes 🎭, a part la guerra de confeti ha estat una bogeria!!!✨🎉.

CRISTINA

2. CARLA SANZ

Aquest carnaval ha sigut el millor, m’ha encantat les disfresses de tothom, la part que més m’ha agradat ha estat la part del confeti! ens vam plenar tot el cos!

CARLA

3. Paula Fernandez galisteo

La festa va ser la més increïble de tots els anys, doncs, perquè em va agradar molt gaudir amb l’escola o amb els companys de classe.
    En definitiva, LA MILLOR FESTA DE TOT EL MÓN!!!!!!!!!!!!!!!!

PAULA FERNANDEZ GALISTEO

4. Noa

la festa del carnaval va ser molt divertida em va agradar moltisim i ens ho vam passar pipa.
    Aquesta festa de carnaval va ser el meu millor dia de la meua vida. Noa