Explorant el Món de la Música: Creant Melodies a 4t de Primària

Continuem amb el nostre emocionant viatge musical a 4t de primària, on l’alumnat s’immersa en el fascinant i complex món de les notes musicals i la creació de partitures.

Primer de tot, vam recordar les notes musicals, cadascuna amb el seu propi nom i un so únic, semblant a les lletres de l’abecedari però en el llenguatge màgic de la música.

Després, ens vam aventurar a interpretar diverses melodies conegudes com “La cucaracha”, “Happy birthday”, “Twinkle twinkle little star” i “We will rock you”, utilitzant instruments com xilòfons, carillons, boomwhackers i fins i tot el piano.

Però, la nostra veritable aventura va començar quan vam deixar volar la nostra creativitat. Cadascú va compondre la seva pròpia melodia, utilitzant les notes apreses, i va plasmar-la en partitures amb l’ajuda del programa Chrome Music Lab.

Us convidem a escoltar amb atenció les creacions del nostre talentós alumnat, on donen vida a les seves pròpies idees a través de la màgia de la música.

(Clicant sobre el nom podreu escoltar l’àudio i, sobre l’enllaç, veureu el treball fet amb l’aplicació)

Continuem explorant junts el meravellós món de la creació musical. L’aventura mai s’acaba!