ESPINACS des de la llavor a la pizza

ELS NOSTRES ESPINACS

L’alumnat de 4t som els encarregats i les encarregades de l’hort escolar. Aquest any hem fet una mica d’hort d’hivern i entre altres coses vam sembrar unes quantes llavors d’espinacs.

El 15 de novembre

Els hem cuidat molt bé durant setmanes, regant i traient males herbes i algun caragolet.

Han crescut i s’han fet molt bonics, amb unes fulles verdes i tendres. Les vam tastar i fins i tot crues eren boníssimes.

I, arriba l’hora de collir els nostres espinacs.

El 23 de febrer

I ara, què en farem?

La Paula ens proposa fer-ne una pizza amb el seu pare! Li preguntem a l’Eduard i ell està encantat de fer la pizza d’espinacs a la NÚVOLA. Això sí, hi posa una condició, que la fem amb ell.

El dia de la collita va ploure, i vam haver d’esperar un dia més per a la festa de la PIZZA D’ESPINACS.

Finalment el dia 24 de febrer vam anar amb els nostres espinacs i acompanyats dels nostres companys i companyes de 3r a fer la pizza.

Els espinacs sols també ens van agradar molt.

I no cal dir lo BONÍSSIMES que ens han quedat les PIZZES D’ESPINACS.

GRÀCIES EDUARD.

Amb aquesta experiència hem vist tot el procés, des de la llavor a menjar-nos l’espinac. Ha estat un bonic aprenentatge.

Continuem amb l’hort escolar.

F O T O S

1. Estefania

Des de la Direcció del centre volem donar les gràcies, a les famílies que de manera totalment voluntària i sense cap mena de cost per l’escola, ens ajuden i ens fan gaudir de les seves professions tant interessants.
    Moltíssimes gràcies Eduard.
    Això cal repetir-ho, el més aviat possible.