E u f ò r i a – 1a EDICIÓ concurs de BALL- Comiat de sisè !!

Avui l’escola s’ha desplaçat al plató d’EUFÒRIA bye bye 6è per a participar en el gran  concurs de ball ( simulació d’Eufòria de tv3) que l’alumnat de sisè ha organitzat juntament amb els professorat de música, en Domènec, i d’ educació física, la Marta Messegué.

Aquesta iniciativa va sorgir com una proposta vital ja que l’amor per la música i el ball és una inquietud comuna d’alegria i en definitiva , d’eufòria  entre tot l’alumnat de l’escola i la sensibilitat dels alumnes de sisè pretenia oferir aquesta festa com un regal de comiat dedicant el seu esforç creatiu i artístic als seus “alumnes”. Impressionant!!

Cada curs de P-3  fins a 6è, ha estat assajat amb cura i dedicació, un ball a gust i tria de l’alumnat de cada curs sota les direccions d’un coreògraf/a de sisè.

Les bases del concurs eren poder guanyar en alguna de les categories determinades en aquest art escènic : EL BALL .   Sincronització, ritme, vestuari, posada en escena …valors molt importants a tenir en compte.

Dos jurats, el d’experts format per Domènec Lildami, Estefania Gadel i Marta Messegué; el de mentores format per Irene Cirera, Ivette Barrufet i Olga Galisteo,   han estat atents a cada número i han pres nota per a decidir el grup guanyador en cada categoria.

Al final han guanyat tots i totes i el més important ha guanyat l’eufòria de l’amistat, la complicitat i la feina ben feta, entre tots i totes!!

Després ha vingut el gran repertori dedicat al comiat de sisè: ENTREGA D’ORLES , REPORTATGE  vídeo trajectòria vital, vídeos missatge sorpresa dels antics tutors, acròstics entranyables, …i un meravellós  concert de gralles.

Gràcies a tots i totes els participants de la comunitat educativa  per fer-ho possible!!

Abraçades de comiat, llençament dels birrets i anar a penjar l’orla commemorativa al passadís….

I dir-vos  Damià, Paula, Júlia i Alexandra:…  adéu és impossible… us diem FINS MOLT AVIAT!

F O T O S I VÍDEOS