DONES EMERGENTS ! – ENTREVISTA a SÍLVIA RUFAS – entrenadora

Fantàstica entrevista a  la nostra estimada Sílvia ! Simbiosi d’aportacions  i reflexions que ens han deixat petjada segur de segur.  I una idea  clara : ESPORT i Il.lusió …no tenen Aturador!

Moltíssimes gràcies!!!

Cliqueu a  videos per a Conéixer les RESPOSTES  !!!

ENTREVISTA  A

Sílvia     R U F A S – ex-jugadora de futbol i entrenadora del   U. E BORDETA

10 de març de 2023

1. HOLA Sílvia, ens podries explicar quan vas iniciar-te en el món del futbol ???  Alejandro
  2. Quina va ser la teva principal motivació ? Què  o qui et va  fer prendre   aquesta decisió ? (Júlia A.)
  3. Durant quants anys vas jugar a   FUTBOL?? EN QUIN EQUIP ?  ALEX
  4. Quines   han estat les millors   fites  o   reptes aconseguits  en la   teva  trajectòria esportiva ?? ( paula)
  5. Quines satisfaccions t’ha  aportat  l’esport   a banda dels   “gols “? (Gisela)
  6. Has tingut alguna decepció o disgust en aquest món esportiu???URIEL
  7. Per què ets ara entrenadora de futbol  femení a la   BORDETA ?  (DAMIÀ)
  8. D’on ha sorgit aquest nou projecte ?CRISTINA
  9. Per què heu tingut tan bona rebuda i gran popularitat ? CARLA
  10. Et sens aclaparada   pels  mass media/ medis / xarxes socials ?
  11. Tens algun coach personal ? CARLA
  12. Quines noves propostes esportives teniu ?URIEL
  13. Quin futur creus que et depara aquest nou  projecte ? URIEL
  14. Per aconsellaries la pràctica del futbol o un altre esport ? ELOI
  15. Creus que s’ha posat de moda jugar a futbol, en el cas de les  nenes ELOI
  16. Qualsevol dona pot apuntar-se al futbol? Cal tenir uns  trets específics, ser jove, ser forta ser prima.. ? Júlia C
  17. Si ve molta gent a apuntar-se, com ho faràs per a seleccionar-les? Júlia C
  18. Com te sents amb aquestes notícies? SARA

F O T O S i V I D E O S

1. Paula Fernandez galisteo

M’HA FET MOLTA IL.LUSIÓ ESCOLTAR I GAUDIR D’AQUESTA ENTREVISTA AMB LA SÍLVIA.
    PERQUÈ ES UNA DONA MOLT AMABLE, SIMPÀTICA , RESPECTUOSA I TOT LO BO DEL MÓN SENCER.

2. Cristina

Va ser una entrevista meravellosa i molt interessant perquè va poder gaudir de una exfutbolista i de una entrenadora del futbol femení , espero que arribi a un gran futur .

CRISTINA

3. Silvia Rufas

Moltes gràcies a tots vosaltres per l’estoneta tan agradable que vau fer passar. Em va fer molta il·lusió que us agradés escoltar les meves vivències.
    Gràcies per totes les preguntes, al qual més interessant. Espero que lluiteu pels vostres somnis, ja veieu que sigui d’una manera o altra, podeu complir-los.
    Sigueu constants i tingueu molta empenta. Cadascú de vosaltres pot arribar allí on es proposi.

FEM ESPORT!!!

Sílvia