DE LA LLAVOR A LA PIZZA! Espinacs de l’hort escolar.

LA MÀGIA DE L’HORT ESCOLAR.

Era el mes de gener quan vam sembrar al nostre hort les llavors d’espinac. Eren petitíssimes i en vam posar moltes d’afilerades, les vam enfonsar una mica a la terra i les vam cobrir.

Han passat tres mesos solament i poc a poc ha crescut la planteta de l’espinac, no sense els seus ensurts… Entre els ocells i els gats encara han sobreviscut moltes de les nostres plantes!

Això sí, per part nostra no els ha faltat reg i enginy per a foragitar els animalons que venien a  visitar els espinacs.

Arriba l’hora de collir i decidir que en farem d’aquest suculent aliment.

La cosa estava clara des del principi. El Miquel en oferia anar a la NÚVOLA,  ESPAI GASTRONÒMIC  on l’Edu i la Vanesa ens regalarien un matí excepcional preparant les famoses PIZZES D’ESPINACS!

No podem estar més agraïdes des de l’escola d’haver gaudit del seu saber, els seu tracte i la seva simpatia.  Això sí que és divertir-se aprenent.

Les millors pizzes del món!

Moltes gràcies Vanesa i Edu!

PER A VEURE MÉS FOTOS.