COMIAT DEL SEGON TRIMESTRE : NATURA, JOCS I CLEAN DAY

Avui, darrer dia del segon trimestre, tot l’ alumnat de primària ens hem engrescat  a gaudir de la primavera tot sortint a caminar fins a la Farinera. Allí ens esperava un dia esplèndid, jocs internivells amb reptes senzills però molt divertits sense mancar-hi una  “BOX SURPRISE” com a gratificació.

En el recorregut  de tornada hem decidit recollir totes les escombraries no bio degradables,  per a impulsar la cura pel medi ambient: 11 kg de deixalles !  No ho trobeu increïble !

L’alumnat d’ infantil també han assaborit la primavera fent un bonic passeig per l’entorn natural, hem caminat tot observant les papallones que són el centre d’interès del projecte que hem iniciat !

Bona Pasqua  a tothom!

F O T O S