Celebrem la festa de Sant JORDI 2024!!

Un altre any apleguem tota la comunitat educativa  per a celebrar la festa emblema de l’escola, la que duu el seu nom i la que és Festa  Major a la vila de Puigverd de Lleida:

La festa de Sant Jordi !!

La festa va engegar amb la lluïda entrada de tot l’alumnat de primària amb el  “GALOP DE GITANES”, després van donar  entrada a la festa els personatges  “acabats de sortir” de la  llegenda amb un bonica presentació. Felicitats artistes de sisè!

Tot seguit, LA PASTORETA, el BALL DE SANT FERRIOL i l’HEREU RIERA…  van ballar tots els nens i les nenes de l’escola amb gràcia i ritme després de molt assajar !!!!

Encabat va arribar el moment de l’entrega de premis del XVI Certamen Sant Jordi on l’alumnat  de cicle mitjà i superior  participaven  en la modalitat de CONTE CURT relacionat amb la cura del medi ambient 🌍 . Els moments d’emoció no van faltar i la satisfacció per la feina ben feta, tampoc.

Els treballs del certamen  van exposar-se al rebedor juntament amb els treballs i manualitats confeccionades des de fa dies en l’àrea d’arts plàstiques  de tots els cursos, des d’ I-3 fins a sisè !!

👏👏👏L’ enhorabona a totes i tots els participants !👏👏👏

L’AFA  va col·laborar, com sempre, i aquest cop amb la parada de marxandatge de l’AFANOC, una causa inestimable.💗

La festa ens va acabar reunint a tots i a totes amb un ball prou conegut, LA POLCA D’OURS, on enllaçats pel ball i les mans vam sentir una fraternitat inigualable !

Gràcies famílies, junts vivim l’escola!

No us perdeu les fotos  de la festa !!!

F O T O S I V I D E O S