CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

Avui ens hem unit per celebrar el Dia de la Pau i la No Violència. Aquest dia especial no és només un moment per reflexionar sobre la importància de la pau en el nostre món, sinó també una oportunitat per participar activament en la promoció d’aquests valors.

Hem capturat moments únics i simbòlics amb fotografies on les nostres mans, formant cors, expressen el nostre compromís amb la pau. A més, tot l’alumnat ha participat en la interpretació de la cançó “Escolta-ho en el vent”.

Per a què pugueu veure moments tan especials, us convidem a fer clic en l’enllaç següent, on trobareu les fotos i vídeos d’avui.