VÍDEOS ÉSSERS VIUS INVENTATS

Com a producte final del nostre projecte, cada grup ha dissenyat un ésser viu diferent capaç de viure en un ambient extrem.

El grup dels Âmondo ha dissenyat un protist de forma cilíndrica i amb dos flagels que viu a les esquerdes de l’interior del gel dels icebergs. Per nodrir-se fa la fagocitosi, a través de l’expulsió d’oxigen i nitrogen. Amb els seus pilus sap el que passa al seu voltant. Es reprodueix per mitosi i és procariota.

El grup dels Happy Flowers ha dissenyat un animal capaç de viure a la mesosfera. S’alimenta dels minerals dels meteorits, respira nitrogen i beu el vapor d’aigua concentrat als núvols. Es reprodueix per mitosi. Es desplaça volant amb les seves ales.

Els Bad Randoms han dissenyat un animal que viu a Mercuri. S’alimenta de les pedres i roques de Mercuri i fa la fotosíntesi per respirar. És un animal unicel·lular amb propietats ignífugues. La seva membrana és absorbent i dissol tot allò que entra en contacte amb ell. El citoplasma intern és gelatinós.

El grup American Sport Team ha dissenyat un bacteri capaç de viure a l’interior de les coves més profundes del planeta. S’alimenta de minerals que es troben a les roques i respira pels pèls que té. És un ésser procariota unicel·lular que es reprodueix asexualment, fent mitosi i és capaç de desplaçar-se, però no té sentit de la vista. La seva membrana s’asseca al contacte amb el sol.

Els Aura Memes han dissenyat l’Arbrodidoire de Mar, una planta capaç de viure a la profunditat més extrema del fons del mar, a l’abisme Challenger a 11000 sota 0. No es desplaça, aguanta temperatures fredes i pressions molt altes. S’alimenta d’amfípodes  gegants, microorganismes i cogombres de mar. Respiren el poc oxigen que hi ha. Es reprodrodueix sexualment a través de la part superior del tronc extreu òvuls o espermatozoides que es desplacen amb els corrents per fecundar-se. Té la capacitat de camuflar-se canviant el seu color.

Els Mamma Mia han dissenyat un drac que sobreviu a l’interior dels volcans més actius. S’alimenta de bacteris i té una armadura de ferro de tres capes que el protegeix de les altes temperatures. Per reproduir-se posa ous.

Aquí podeu veure els vídeos animats dels dissenys!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>