TREBALLEM EL COS

Els i les alumnes de 1r hem començat a treballar de manera transversal el nostre cos.

Durant aquest període de temps treballarem i aprendrem aspectes relacionats amb les diferents parts del cos, el funcionament d’aquest, com hem de cuidar-lo per tenir una bona salut, el funcionament dels sentits, etc. Aprendrem a escoltar el nostre cos i, sobretot, com conèixer-se millor a un mateix.

A continuació, us deixem algunes imatges de les activitats que hem anat fent al llarg d’aquestes dues setmanes.  Clica la fotografia per veure les imatges.