NADAL

Com diu el nostre poema, el Nadal ja és aquí, i a l’escola aquests dies han estat màgics!

Des de l’1 de desembre, hem anat obrint el calendari d’advent, on cada dia ens deia que havíem de fer. Hem cantat cançons, recitat poemes, escoltat nadales, repartit gomets… hem fet moltes coses!

També hem assajat i hem fet el concert de Nadal. Què nerviosos i nervioses estàvem però que bé ens ha sortit! I com que ens sabem la cançó tant i tant bé, l’hem anat a cantar a l’escola bressol. Quin dia més bonic!

Aquests dies també han vingut famílies de l’escola a fer-nos un taller de Nadal. Ens ho vam passar tant bé! Moltes gràcies per venir!

L’últim dia de trimestre, hem fet un amic invisible a la classe i ens hem intercanviat postals de Nadal que hem dissenyat amb molt d’amor. També hem celebrat un esmorzar de Nadal, asseguts tots al voltant d’una taula gegant decorada i esmorzant en família tots junts.

Finalment, com que hem estat alimentant el Tió amb totes les peles dels esmorzars,  l’hem fet cagar i ens ha regalat una joguina a tots i a totes!

Per veure les fotografies de tots aquests dies, feu clic aquí.

Que passeu un molt bon Nadal i ens veiem a la tornada!!