POEFE – POEFA

Benvolguts/des membres de la comunitat educativa de l’escola Santa Maria de Gardeny:

Estem d’ENHORABONA! A continuació, us expliquem el perquè!

D’acord a la darrera convocatòria de selecció de Projectes amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat (POEFA) en centres educatius de Catalunya públics.

El nostre centre ha estat seleccionat i  aquest curs gaudim de dues subvencions del Ministerio de Educación y Formación Profesional i del Fons Social Europeu:

• POEFA: Projectes amb Oportunitats d’Èxit educatiu a Favor de l’Alumnat.
  • POEFE: Programa Operatiu d’ocupació, Formació i Educació del Fons Social Europeu.

Aquí anirem penjant fotografies i vídeos de les activitats que aquestes subvencions ens han permès desenvolupar.