Saber versar i Saber actuar
L’alumnat de 3r de l’Escola Santa Maria de Gardeny vam estar gaudint de dues sortides al CaixaForum. Una d’elles tractava de Saber Versar…. I l’altra de Saber Actuar. Ambdues van estar genial i vam aprendre a jugar amb les paraules i amb el nostre cos. Clicant a la següent imatge, accedireu a la galeria de […]
Saber versar i Saber actuar Llegeix més »









