El Tió ha arribat a l’escola!

Ja feia dies que l’esperàvem, ja començava a fer fred i els tions ja baixaven de les muntanyes. Per fi el divendres el Tió ens esperava al pati de l’escola. Tenia moltes ganes de veure’ns, així que va passar per totes les classes per rebre la nostra calor i les nostres abraçades. Estem molt contents de tornar a veure’l i donar-li molta fruita  perquè ens pugui vagar algun regalet. Aquests dies ja li guardàvem les pells de la fruita que ens menjàvem a l’hora d’esmorzar i és que al Tió li encanta el menjar saludable. De ben segur que el tractarem molt bé a l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *