Iniciem les tardes de Biblioteca i Informàtica Oberta

Aquesta setmana iniciem dos nous serveis: la biblioteca oberta i l’aula d’informàtica oberta.

El servei de biblioteca oberta es començarà el proper dimecres 13 d’octubre. Per assistir cal apuntar-se, com a màxim, 24 hores abans al següent formulari: https://forms.gle/UKsztNnZxMiqEUSq6

L’aforament és limitat. En cas d’aforament complet s‘avisarà per correu electrònic. Tots els assistents es comprometen a respectar les normes, el material i la resta d’usuaris de la Biblioteca.

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial han de venir amb un acompanyant. Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior sols o soles.

El servei d’informàtica oberta és cada dimarts de 16:30 a 17:30h. Els usuaris seran els i les alumnes de cicle superior. Allà podran fer tasques informàtiques, però no imprimir.

L’alumnat pot sortir sol, quan acabi la sessió, si tenen autorització, si no han de venir les famílies a buscar-los.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *