Menjador escolar

El centre disposa de cuina pròpia, amb supervisió per part de l’empresa concessionària del servei, que en aquests moments és Aramark. Tenim un menjador amb capacitat per a 100 alumnes a cada torn. Un equip de monitoratge i les quatre persones del servei de cuina atenen l’alumnat. Consulteu el resum de la normativa del servei de menjador.

Hi ha un telèfon específic per al servei de menjador (al final d’aquesta pàgina) on es pot demanar o anul·lar un àpat. També s’ofereix la possibilitat de servir un dinar fred als alumnes que vagin d’excursió. Cal demanar-ho al servei de menjador tres dies abans de la sortida i el preu és el mateix que el del menú servit a l’escola. En cas d’al·lèrgia o intolerància a algun aliment, s’ha de portar un certificat mèdic que ho acrediti. Si es tracta d’una indisposició puntual, aviseu al servei de menjador per demanar la dieta corresponent.

Els preus del servei de menjador són anuals (aprovats per l’Ajuntament). L’import dels menús es factura a través del Servei de Recaptació de l’Ajuntament, per mesos, a través d’entitat bancària. Aquesta informació està recollida al document de Normes d’ús i gestió del Servei de Menjador.

La direcció del centre es reserva el dret d’admissió d’un alumne/a al menjador en cas d’incompliment del reglament de funcionament d’aquest servei o per impagament de rebuts.

Durant el primer trimestre, es farà arribar informació completa del servei de menjador a totes les famílies.

• Telèfon del servei de menjador648 238 666 (entre les 7.45 i les 9.15 h.). Pel bon funcionament del servei i la previsió de la cuina no s’admeten canvis fora d’aquest horari.

MENÚS:

La nostra empresa de menjador posa a disposició de totes les famílies una aplicació gratuïta per a mòbil on podeu consultar, el menú de cada mes. També inclou receptes saludables, propostes per fer els sopars i idees pels àpats del cap de setmana, així com altres informacions sobre alimentació. Es diu “El gust de créixer” i està disponible a Google Play i  a l’App StoreUs podeu descarregar l’app al mòbil o a la tauleta. Aquí teniu més informació sobre aquesta app.