Serveis digitals

En aquesta pàgina us informem de quins altres serveis en línia ofereix la nostra escola:

Classroom: aula virtual, amb accés mitjançant l’adreça de correu de cada alumne i clau d’accés, que permet oferir materials educatius, proposar activitats, enviar correccions a les tasques…

Matemàtiques amb Innovamat: Actualment disposem de dos recursos: les app amb activiats (trieu si la voleu per Android o per iOS).

TPV: facilita els pagaments, ja que es poden fer a qualsevol hora del dia i amb qualsevol dispositiu connectat a Internet, amb total seguretat.

Fotografies per a les famílies: espai on recollim les fotografies i vídeos de les activitats fetes a l’escola. S’hi accedeix amb contrasenya per garantir la privacitat dels infants i només està disponible per a famílies de l’escola.