L’escola

Som una escola d’educació infantil i primària de l’Ajuntament de Granollers, per tant, som de titularitat municipal. Eduquem nens i nenes de 3 a 12 anys, distribuïts en dues línies. Venim d’una llarga tradició educativa que ens ha convertit en un referent educatiu per la ciutat. L’any 1962 ens vam establir a l’edifici actual, al barri dels Instituts.

Tenim com a objectiu l’educació integral de l’alumnat seguint un ensenyament-aprenentatge competencial. Preparem els nens i les nenes per afrontar els reptes del segle XXI. La nostra escola es defineix com a pluralista (amb el compromís de transmetre actituds, valors i normes de convivència en una societat diversa i democràtica), està arrelada en el medi que l’envolta i es projecta cap a una cultura universal respectuosa amb tots els àmbits de la vida personal i familiar.

Estem compromesos amb diversos projectes: foment de la llengua anglesa, Innovamat, Pla català d’esport a l’escola, Escoles Verdes, Cultura emprenedora a l’escolaconvivències i sortides de treball (de I3 a 6è), projectes artístics (Jocs Florals, Cantània, Certamen de lectura en veu alta…), educació emocional, biblioteca escolar, integració progressiva de les tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement (TAC), alimentació saludable, assistim als espectacles i activitats de l’Associació Cultural, celebrem festes populars, fem cursets de natació (2n) i d’escacs (4t)… A l’apartat “Documents” es pot consultar la informació més detallada.

(La il·lustració de la façana de la nostra escola publicada a la capçalera de la pàgina web és de Nora Baylach)

www.free-Counter.org

Fem Matemàtiques

Aquest dissabte, nens i nenes de cicle superior, van participar a la 2a fase del Fem Matemàtiques celebrada a l’escola Fedac Vic. Van fer un prova individual, una de grups i s’ho van passar d’allò més bé!
A més, l’Amets de 6èB va quedar primer classificat tant… Llegeix més»