Pagaments

El pagament de les diferents quotes de l’escola es farà a través de l’aplicació virtual TPV. L’escola proporcionarà, per correu electrònic, els codis necessaris per a poder utilitzar l’aplicació. Cal satisfer puntualment els deutes contrets amb el centre. En cas que sigui necessari, l’Ajuntament de Granollers disposa de beques i ajuts per a famílies amb dificultats econòmiques i la Direcció de l’Escola està a la vostra disposició per intentar arribar a acords puntuals quan hi hagi problemes per pagar algun rebut.

Previsió de càrrecs
Els pagaments es divideixen en 3 quotes que inclouen: material, fotocòpies, sortides a
l’Associació Cultural, llibre d’Innovamat d’Educació Infantil, activitats literàries, sortides de
treball i altres activitats. Per tal de poder assistir a les sortides, ha d’estar pagada la quota
del trimestre.

Les sortides de convivència es paguen a part i es divideixen en 2 càrrecs: paga i senyal i
2n pagament de l’estada.

Material escolar. Tenim una cooperativa escolar per proporcionar el material bàsic que l’alumnat utilitza a l’aula durant el curs.

Aquestes són les quotes i la previsió de càrrecs per al curs 2023-24.