Consell escolar

El consell escolar és un òrgan de participació del centre. Hi ha representats tots els col·lectius de la comunitat educativa: direcció, mestres, famílies i personal d’administració i serveis. Els seus membres són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys. Intervé en la presa de decisions dels temes importants per al funcionament i l’organització de l’escola: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els membres del consell escolar són escollits per un període de quatre anys. Durant el mes de novembre dels anys parells (cada dos anys) es renoven la meitat dels membres del consell mitjançant unes eleccions a l’escola. El Departament d’Educació, a causa de la situació de la pandèmia a Catalunya, el curs passat va ajornar un any la convocatòria d’eleccions per a la renovació parcial dels consells escolars que s’hagués hagut de fer.

Actualment, amb els resultats de les últimes eleccions celebrades al novembre del 2023, el nostre consell escolar està format per:

• Equip directiu: Adela Salcedo, Maria José Cano i Miriam Álvarez
  • Mestres: Daniel García, Judith Domínguez, Raimon Raga, Meritxell Linares, Belén López, Sergi Rueda.
  • Personal d’administració i serveis: Esteve Martínez
  • Personal d’atenció educativa complementària: Núria Gibert
  • Mares i pares de l’alumnat: Alicia López, Jamila Aazibou, Mireia Cantero, Berta Dalmau, Núria Corbinos, Sara Pareja
  • AFA: Núria Feliu
  • Ajuntament: Carles Lax

Propera reunió: Podeu fer arribar les vostres inquietuds als representants de les famílies al consell escolar, que les comunicaran a la resta de membres el dia de la reunió.