PLA DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL

El Pla de Transformació Digital per als centres educatius pretén, en termes generals, millorar la competència digital dels docents i l’alumnat dels centres participants i adaptar els centres educatius als estàndards tecnològics definits per la Generalitat. Aquests grans objectius es concreten en:

Objectius Generals

• Desplegar un nou model de dotació d’equipament tecnològic que tingui en compte l’autonomia pedagògica de cada centre, expressada al seu Pla TAC, i els estàndards tecnològics definits per la Generalitat (àmbit educatiu i àmbit administratiu).

• Garantir la disponibilitat i accessibilitat dels recursos tecnològics necessaris per facilitar a tot l’alumnat l’assoliment de les competències digitals.

• Assegurar que l’accés als recursos tecnològics (dispositius, comunicacions i serveis en línia) es faci sempre d’acord amb els requeriments legals de seguretat i protecció de dades.

Ja hem començat a fer entrega dels MIFI (connectivitat) per alguns alumnes de cicle superior i tenim ja els dispositius per als mestres.