Projecte educatiu

El projecte educatiu de centre (PEC) és un document que inclou els trets d’identitat del centre, els principis pedagògics, els principis organitzatius i el projecte lingüístic.

En aquest document s’especifiquen els valors, els objectius i les prioritats d’actuació del centre, la concreció dels currículums que s’imparteixen i el tractament transversal en les àrees, matèries o mòduls de l’educació en valors i altres ensenyaments.

COM EDUQUEM

– Treballem per l’èxit educatiu de tots els nostres infants,
atenent la diversitat a través de tallers, racons i desdoblaments flexibles.

– Treballem per a la creació comunitat educativa oberta, integradora i responsable amb l’entorn.

– Vetllem per a què els nostres infants siguin conscients del que saben, del que i com cal aprendre i, d’aplicar aquests coneixements i capacitats en situacions i contextos diversos.

– Treballem per potenciar el sentiment de pertinença i responsabilitat col·lectiva i per afavorir l’arrelament al nostre barri.

– Treballem per a la implementació dels canvis educatius: innovacions científiques, tecnològiques i culturals, que requereix la nostra societat en evolució constant i, que enriqueix la nostra comunitat escolar.

– Sensibilitzem els nostres alumnes envers el reciclatge i els eduquem per prendre consciència de la degradació del medi ambient.

PEC-Moli de Finestrelles