Salut

• L’assistència a l’escola és obligatòria per a tots els alumnes matriculats. Quan per qualsevol motiu l’alumne no pugui assistir a classe s’ha de justificar per escrit, mitjançant l’agenda o una nota signada.

• Quan un nen o una nena presenta símptomes de malaltia és millor que es quedi a casa. En el cas que es posi malalt/a dins l’horari escolar, s’avisarà telefònicament a la família per tal que pugui fer-se càrrec de l’infant.

• No s’admetrà cap alumne que presenti:

– febre
– diarrea
– vòmits
– erupcions de la pell (excepte si el metge certifica per escrit que no hi ha perill de contagi)
– fongs
– parasitosi (polls)
– conjuntivitis

• En cas d’accident dins de l’escola s’avisarà a les famílies. En casos greus, si no es troba la família, es portarà l’alumne al Centre Hospitalari més proper i/o es trucarà al 112.

• No es poden donar medicaments a l’escola. Si fos imprescindible s’ha de portar la recepta del metge amb la dosis i indicant a les hores que s’ha de donar i una autorització signada per la família al tutor/a.

En cas que el vostre fill/a hagi e prendre alguna medicació dins l’horari lectiu , cal que ompliu l’autorització per administrar el medicament:

autorització administració medicaments

També és necessari que tinguem l’autorització per administrar paracetamol en cas de que el nen o la nena presenti un quadre febril i se li hagi d’administrar el paracetamol:

autoritzacio-paracetamol