PLA DE RENOVACIÓ DEL MOBILIARI A LES AULES D’EDUCACIÓ INFANTIL

El consorci ha posat en marxa un pla de renovació de les aules d’educació infantil.

El Pla de renovació del mobiliari promou l’escola com un lloc acollidor i estèticament cuidat. Defensa el dret d’habitar i oferir llocs educatius atractius i agradables, atents a les necessitats dels infants, els docents i les famílies.
El concepte clau és considerar l’espai com un element pedagògic i formatiu.
Una bona organització de l’aula representa un missatge: transmet la intenció del mestre o la mestra d’oferir als nens i nenes l’oportunitat de sentir-se bé a l’escola i tenir una experiència d’aprenentatge rica i estimulant.
Cal un espai dissenyat a la mida de l’infant i per a l’infant, capaç de respondre a diferents necessitats, ric de recursos, però no sobre estimulador.

Les mestres d’educació infantil ja hi estan treballant per fer-ho una realitat.