FLAIXMOB DE 5è

Com cada any, els/les alumnes de 5è hem participat a la flaixmob que commemora el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. Amb aquest acte es vol visivilitzar la diversitat però també valors com la inclusió, el respecte o la igualtat d’oportunitats.

ESCOLA MésEducació

El proper divendres dia 14 de desembre a l’espai La Maquina, de la Maquinista , es farà:

En col·laboració amb Més Educació : Cinefòrum Més educació que recull les produccions de creació audiovisual participativa protagonitzades pels infants participants de les trobades de Més Educació, que s’han… Llegeix més»

EUROPA, EL NOSTRE ESPAI COMÚ

El passat dia 26, els alumnes de 5è de vam començar a treballar el tema de la Unió Europea. Ens va visitar el senyor Joaquim Millan, una persona experta en temes de Europa que ens ajudarà a entendre millor què és i com funciona la UE.
Treballarem aspectes que tenen a veure amb el significat dels valors de la diversitat lingüística i cultural.

DIA DE LA MÚSICA

Proposta dia de la música dedicat al món de la percussió africana i afro-llatina, com a mare del ritme de la música moderna.
Els tambors parlen i canten : tumbadoras (congas), djembe, paila, bongó, cajon, percussió menor.
Els tallers per al dia de Santa Cecília, estan basats… Llegeix més»

PUNT VERD A L’ESCOLA

EL DIA 29 DE NOVEMBRE VINDRÀ EL PUNT VERD MÒBIL A L’ESCOLA !
Prepareu tot allò que tingueu per reciclar.
Un gest fonamental per educar i procurar un futur millor.
TOTS PEL MEDI AMBIENT.