REUNIONS CLASSE

Per tal que les famílies estigueu assabentades de la marxa general del curs on es troben els vostres fills/filles i les novetats que s’han hagut d’incorporar donada l’excepcionalitat sanitària , les reunions es faran en format virtual els següents dies a partir a les 17:00h
Grup… Llegeix més»

REUNIONS TELEMÀTIQUES

Donada l’excepcionalitat del nou curs que comença en pocs dies us enviem el calendari de reunions telemàtiques que quedaran programades per la propera setmana amb els grups de nivell.
L’objectiu és  presentar els tutors i tutores i donar informació i explicacions de les informacions d’organització de… Llegeix més»

ARA SI

Famílies, amb la feina enllestida i preparades per afrontar el repte de l’inici del proper curs amb moltes incerteses , tanquem per uns dies amb el propòsit de descansar per tornar amb les piles ben carregades.
Que tingueu un bon estiu!!!

GAUDIU DE L’ESTIU

Nosaltres seguim treballant per organitzar la tornada a l’escola de setembre, però de moment a tots els i les alumnes i famílies us volem desitjar unes bones i merescudes VACANCES!!!
Aviat rebreu notícies sobre l’organització del nou curs 2020-2021

GUIA FÀCIL PER REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ

Període de presentació de sol·licituds de preinscripció: 13 al 22 de maig
Matrícula: 13 al 17 de juliol
En cas que sigui necessari modificar el calendari per causa de força major, les noves dates es faran públiques al web Estudiar a Catalunya.
PROCEDIMENT PER LA PREINSCRIPCIÓ
El següent enllaç
Conté… Llegeix més»

3r TRIMESTRE VIRTUAL

Hola famílies hem començat el trimestre de forma ben atípica, no ens podem veure a l’escola i ho fem de forma telemàtica, amb els alumnes de primària hem estrenat el moodle , que ens ajuda moltíssim i tots i totes estem aprenent moltíssim.
Gràcies a tothom… Llegeix més»