EL MOLÍ FA UNA VOLTA AL MÓN

Enguany els noms de les classes de l’escola fan referència a aquesta volta al món i a les aules de primària han escollit noms de diferents ciutats. A educació infantil han escollit diferents transports per poder viatjar.

PATINETS
BICICLETES

AVIONS
GLOBUS

SUBMARINS
VAIXELLS

1r
PARIS

Llegeix més»

JA SOM A P5!!!

Hola famílies! Us volem ensenyar les nostres aules de P5 i  com estem treballant i gaudint . Aquí teniu un petit recull de les nostres primeres dues setmanes de nou a l´escola.

COMENCEM …..

Hola famílies ja estem operatius i amb l’equip de mestres preparant tots els espais per tenir-ho tot a punt el proper dilluns dia 13 de setembre.
Esperem que tothom hagi pogut gaudir d’un bon  merescut descans. Fins aviat!!!

ENQUESTA SATISFACCIÓ

Us presentem el resultat de l’enquesta de satisfacció del curs 2020-2021 que us vam passat durant les darreres setmanes de curs (finals de juny, començaments de juliol).
Enguany han estat 65 les famílies que ens han fet arribar la seva opinió. Esperem que en el futur aquest… Llegeix més»