Instal·lacions

AULA
  AULA ANGLÈS

A l’escola comencem a treballar la llengua anglesa a partir de P-3.

Treballem els diferents aspectes de la llengua a través de contes

Disposem d’una aula específica d’anglès i molt material que permet realitzar les classes amb grups desdoblats.

AULA MÚSICA

L’aula de música és l’aula que està preparada en quant a espai per a poder fer danses i dramatitzacions de cançons còmodament. En aquesta aula també hi ha diversos instruments com ara el teclat, els xil•lofons… i una pissarra digital.

img_3695 AULES TAC

Aquestes aules estan dotades de maquinari per tal que pugui anar mig grup a realitzar activitats de recerca i altres on cada alumne disposa d’un ordinador.

LABORATORI

Aquest ampli espai permet realitzar observació, experimentació i manipulació de diferents materials i productes en grup

img_3698 AULA DE PLÀSTICA

A l’aula de plàstica els nens i les nenes de primària gaudeixen d’un espai on poder desenvolupar la seva part més creativa i poder treballar en grup.

BIBLIOTECA

Entenem la biblioteca escolar com un espai per afavorir l’aprenentatge i el coneixement transversal de l’alumnat.

També com un espai de difusió i promoció de la lectura, essent una ferma col•laboradora de la tasca docent. Afavorim la màxima integració de la biblioteca amb el currículum, tot donant a conèixer recursos d’interès a la Comunitat Educativa i formant l’alumnat en el seu ús, alhora que potenciant la seva autonomia i esperit crític.

LUDOTECA

El joc ocupa en les primeres etapes un espai significatiu dins del  currículum. Per això els nens i les nenes hi van diferents sessions setmanals en funció de l’edat.

A més d’ajudar a desplegar la personalitat i a expressar les seves emocions, el joc facilita els intercanvis socials, aprenen a compartir, a comunicar-se oralment, adquirint aprenentatges en un context divertit.

GIMNÀS

En aquest espai els nens i les nenes d’educació infantil fan la psicomotricitat , la resta de grups realitzen també algunes activitats de l’àrea d’educació física

ESPAI DE CIÈNCIES

És un entorn d’aprenentatge destinat a facilitar l’actualització científica. Es pretén desenvolupar el coneixement científic per identificar preguntes i obtenir conclusions, a partir d’evidències, amb la finalitat de prendre decisions sobre el món natural.

MENJADOR I CUINA

L’escola disposa de cuina pròpia i dos menjadors , un per als més petits i l’altra per als nens i les nenes de primària, que dinen en diferents torns .