Colònies escolars

Les colònies escolars de l’Escola Joan Maragall van destinades a l’alumnat d’educació infantil i primària i es realitzen per cicles en anys alterns.

Aquestes colònies es plantegen com una experiència per apropar els infants al territori  amb l’objectiu d’aprendre, respectar-lo i estimar-lo. Per altra banda, és una gran oportunitat per tal que els nens i nenes desenvolupin els hàbits d’autonomia personal i la convivència amb els companys.

Les activitats que es duen a terme en cada cicle estan adaptades a les edats dels infants i van a càrrec de monitors professionals. En el programa de les estades s’inclouen jocs lúdics, excursions, esports i activitats d’aventura.

Els alumnes de Cicle Superior fan COLÒNIES EN ANGLÈS.

LES COLÒNIES D’EDUCACIÓ INFANTIL

LES COLÒNIES DE CICLE INICIAL

Aquest any els nens i nenes de Cicle Inicial han anat de colònies al “Mas Suro” de Sant Gregori (Girona). Durant aquests dos dies, hem compartit moltes estones de joc i d’activitats diverses. Els monitors han preparat un taller d’estampació de samarretes i un altre d’equitació i passeig amb carro. El bon temps que hem tingut en aquests dies també ens han permès gaudir d’estones de joc a l’aire lliure. A la nit, hem fet un emocionant joc amb llanternes en què han aparegut diferents personatges al voltant de la casa i ens han ajudat a trobar un tresor ben dolç. A banda de tot això, les colònies també ajuden a desenvolupar l’autonomia personal i les relacions entre iguals.

Tot seguit teniu un enllaç per a veure un munt de fotografies i alguns vídeos d’aquestes magnífiques colònies. Esperem que us agradin!
CICLE INICIAL COLONIES

LES COLÒNIES DE CICLE MITJÀ