Qui som i què fem?

Què és l’AFA?

L’Escola JOAN MARAGALL compta amb una Associació de Famílies d’Alumnes del centre, l’AFA (Associació de famílies d’alumnes).

L’AFA és una associació sense ànim de lucre que agrupa a les famílies del nostre centre. En col·laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa, tenim com a objectiu principal treballar per a la millora de l’escola i de l’educació.

Tasques que realitza l’AFA

• Donar suport a les activitats docents de tots els alumnes (comprant material educatiu pel centre, col·laborant amb la mostra de teatre de l’escola, etc).
  • Gestionar les activitats extraescolars, el servei d’acollida i el del menjador.
  • Col·laborar en l’organització de les festes de l’escola (Castanyada, Nadal, Carnestoltes i Fi de curs).
  • Organitzar activitats per a les famílies (xerrades formatives, gimcanes, etc.).
  • Realitzar inversions de millora al centre.

Organització interna

L’AFA està registrada com associació i es regeix per uns Estatuts propis. Hi ha una Junta que es renova periòdicament. Anualment es celebra l’Assemblea de socis, on s’expliquen les activitats fetes durant el curs anterior i les previstes per al curs següent i s’aproven els comptes anuals i pressupostos. Es recomana i es demana que totes les famílies es facin sòcies de l’AFA i participin en les seves activitats. – Benvinguts a l’AFA, t’hi apuntes?

Els components de la Junta per al curs 2023-2024:

• Presidenta: Marta Pardo
  • Secretària: Estel Martí
  • Tresorera: Raquel Herce
  • Vocals: Anna González, Maider Rodríguez, Marta Escandell, Marta Obdulia, Míriam Haba, Laia Vilanova, Imma Reinoso, Isa Serrano

L’AFA  té una representació directa al Consell Escolar, juntament amb els representants de les famílies al Consell Escolar.

Per tal d’agilitzar les diferents tasques, la Junta de l’AFA es divideix en comissions: gestió i coordinació, extraescolars, menjador, festes, comunicació i festa final de curs. A més a més, tota la feina que fem a l’AFA es reflecteix dia a dia en l’excel·lent labor que porta a terme la nostra administrativa i coordinadora d’activitats, amb contracte laboral dins l’Associació. Ella, juntament amb la resta de personal laboral, fa possible que tot funcioni i que el rellotge de les nostres activitats no s’aturi mai.

Vols col·laborar amb l’AFA?

La Junta compta amb l’esforç i dedicació  d’un grup de  famílies col·laboradores que participen en la preparació i organització de les festes del centre i en altres comissions. Si us interessa formar part de la Junta, participar en una comissió en concret, passar a formar part del grup de famílies col·laboradores o donar-nos algun bon suggeriment, us animem a fer-ho!

Per a més informació veniu al local de l’AFA. La nostra adreça de correu electrònic és: maragall.afa@gmail.com

També ens podeu seguir al nostre instagram @afa.joanmaragall