50 anys d’escola

L’Escola Joan Maragall està d’enhorabona. Arribar al mig segle de vida és un molt bon motiu per celebrar, per fer memòria, per valorar i, és clar, per planificar i somiar en el futur.

L’Escola Joan Maragall fa 50 anys que treballa per garantir que els nens i nenes d’Arenys de Mar tinguin accés a una educació pública de qualitat gràcies als equips docents, de direcció del centre, pares i mares i , sobretot, a l’alumnat, que és qui ens ha ensenyat en tot moment com havíem de seguir el camí.

En aquest enllaç, podeu llegir la història de la nostra escola.

El dia 6 de maig després de dies i dies de feina preparant aquest esdeveniment tan important, amb tota la il·lusió del món, una gran participació de pares, mares, alumnes i mestres i fins i tot un temps esplèndid van inaugurar la EXPOSICIÓ preparada per aquesta festa.

Mirar fotos de tants anys enrere, recordant antics companys o veure als nostres pares, mestres o a nosaltres mateixos quan eren més joves o més petits va ser realment emocionant.

PROGRAMACIÓ DE L’ANIVERSARI

Programa dels actes:

Programa Acte50 Anys al Teatre Principal

Programa Festa Major Ajuntament

Tríptic Programació Festa 50 Anys

Programa escola 1

Programa escola 2

MOSTRA DE FOTOS DE LA FESTA

DILLUNS a la tarda tota l’escola van anar al pati de parvulari per fer la inauguració de la festa.

A continuació Diana i Bego ens van fer suar , però sobre tot gaudir amb la seva “marxa aeròbica”