Menjador escolar

L’empresa que gestiona el menjador és: 7 i Tria

Nou telèfon  610 193 174 (Mari)

MENÚ TRIMESTRAL: (cliqueu per veure tot el trimestre)

MENUS 1r Trimestre 23-24

MENUS 2n Trimestre 23-24

MENUS 3r Trimestre 23-24

“Benvolgudes famílies

Si heu de fer ús del servei de menjador, penseu que heu de fer la inscripció on-line a la pàgina web de 7 i Tria,  abans de l’inici del curs (5 de setembre). Si ja éreu usuaris el curs passat i no heu de modificar cap dada, no cal que la feu.

Si el vostre fill o filla presenta algun al·lèrgia o intolerància alimentària cal que parleu amb la Mari abans del primer dia d’escola.

El més important per nosaltres és la seguretat i la felicitat dels vostres infants.

La Mari serà la vostra coordinadora de menjador. Estarà a l’escola a partir de 2/4 de 9 per a qualsevol informació que necessiteu, neguit o aclariment.

Si voleu parlar amb ella cal que ho feu per telèfon al 610 193 174 o bé per correu electrònic a menjador.509joanmaragall@7itria.cat. Si us cal parlar amb ella personalment cal que concerteu cita prèvia.”

Inscripcions 7 i tria
7 i Tria Inscripcions