PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2021-2022

CLICA PER A MÉS INFORMACIÓ

ÚLTIMA PUBLICACIÓ: INFORME ALUMNES ASSIGNATS 7 juny 2021

JA S’HAN PUBLICAT LES LLISTES D’ASSIGNACIÓ I LLISTA D’ESPERA.

PERÍODE DE MATRICULACIÓ: SETMANA DEL 14 AL 18 DE JUNY.
S’HA DE TRUCAR PER DEMANAR HORA AL Tel. 93 795 97 75 o Tel. 93 792 28 02

SEGUIM MOSTRANT EL QUE FEM. MIREU EL VÍDEO DELS NOSTRES PROJECTES EDUCATIUS

NOU VÍDEO: UN DIA A P3

FES UNA VISITA VIRTUAL PER LES NOSTRES INSTAL·LACIONS

PORTES OBERTES

Xerrada informativa online 6 de març de 2021 a les 11h. del matí.

Ambients exteriors a P3

Ara que ja fa bon temps sortim a fer ambients de joc i aprenentatge a l’aire lliure. Ens agrada molt!
Els infants es troben amb diferents propostes engrescadores i a l’hora molt manipulatives on poden explorar i experimentar: cubeta gegant amb aigua, taula d’experimentació amb diferents… Llegeix més»

P4. Excursió Fundació Palau (Picasso)

Aquest trimestre hem realitzat una unitat didàctica sobre l’art. Hem gaudit molt i hem après un munt! I per acabar tot el treball que hem fet hem anat d’excursió al museu Fundació Palau de Caldes d’Estrac. Ens ha encantat!! Us deixem un petit recull d’imatges.

Llegeix més»

P5. Activitats mes de maig

Aquest mes hem fet diverses activitats:

• Una sortida al Museu, on l’Albert Estengre ens va explicar llegendes dels pirates del nostre poble. També, hem vist objectes antics relacionats amb els pirates.
  • Per altra banda, hem iniciat el racó de les notícies, on els vostres fills gaudeixen explicant… Llegeix més»

Visita al museu de les puntes de segon

Us agraden les històries de pirates?
Avui l’Albert ens ha explicat moltes coses sobre els pirates que van arribar al Maresme, també la llegenda de la Torre dels Encantats de Caldetes, Barba Roja i moltes més coses interessants! Ha estat súper emocionant!

Entrevista amb Oriol Canosa

Ahir dimarts, 11 de maig, els nens i nenes de 5è vàrem fer una trobada virtual amb l’escriptor Oriol Canosa, autor de L’illa de Paidonèsia. Gràcies a la biblioteca del nostre poble, vàrem poder fer-li preguntes molt interessants, compartint el moment amb alumnes també de… Llegeix més»

Our recipes. Year 6

Els alumnes de sisè hem treballat el text instructiu a classe d’anglès. Per finalitzar la tasca hem penjat les nostres receptes favorites en anglès a un fòrum del portal Eix i ens les hem comentat. Ha estat molt divertit!

DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA

Benvolgudes famílies,

El 29 d’abril de cada any celebrem el Dia Internacional de la Dansa, des que al 1982 la Unesco l’establís seguint la iniciativa del Comitè Internacional de la Dansa amb l’objectiu de promoure l’art de la dansa a tot el món. Es va proposar aquesta data ja que coincideix amb l’aniversari del naixement del ballarí francès Jean-Georges Noverre, que és considerat com el mestre i creador del ballet modern.

La dansa és tant una forma d’art com un mètode de comunicació en les cultures de tot el món, i és practicada per milions de persones. Amb aquest Dia Internacional, es pretén atreure l’atenció de les persones sobre l’Art i la Cultura de la Dansa, per a animar-les a acudir a espectacles i promoure aquesta disciplina.

Aquesta disciplina artística és practicada tant per aficionats com per professionals. Aquest dia especial tracta de la història de la dansa i el reconeixement del seu lloc en la societat.

Els alumnes de tercer, quart i cinquè hem volgut fer honor a aquest dia, interpretant una frase de moviment amb l’obra de Béla Bartók, For Children No. 10, Sz. 42.
Podreu veure el resultat a l’Eix de l’escola (cada alumne/a dins el seu curs corresponent).
Ho hem gaudit molt, esperem que vosaltres també!!!

Feliç dia de la dansa a tots i totes!

P3 Sant Jordi 2021

Aquest Sant Jordi hem gaudit i rigut molt escoltant la història de “Sant Jordi a la cova del drac” que ens ha explicat l’Anna de la biblioteca.
També hem fet uns imants amb guix blanc i decorat amb un drac fet amb el nostre dit polze.
Hem… Llegeix més»

Pors. Activitat de 5è

Els nens i nenes de 5è, hem treballat el sentiment de la por. Ha estat molt interessant compartir les nostres pors i pensar com hem d’actuar quan apareixen. Les pors existeixen, però les nostres capses, se les han menjat i ens sentim protegits i més… Llegeix més»

Going shopping. Year 4

Els nens i nenes de quart hem anat de compres a la classe d’anglès. Portem uns dies treballant les botigues i els números per poder anar a comprar. Hem fet una representació i treballat l’expressió oral. Ha estat molt divertit!