Halloween a infantil.

Happy Halloween everyone!
Els nens i nenes de cicle infantil han estat treballant dins de l’àrea d’anglès i de plàstica en anglès la festivitat de Halloween. Han aprés el vocabulari, cantat cançons i han fet unes manualitats molt divertides.

Halloween cicle mitjà

Aquesta setmana els nens i nenes de Cicle Mitjà han participat en els tallers de Halloween per tal de conèixer una de les festivitats que es celebran en alguns països de parla anglesa.

Els grups de tercer han fet una composició artística amb personatges típics d’aquesta… Llegeix més»

Tallers a quart de primària

La setmana passada a quart  vam iniciar els tallers.
Un d’ells, en diem L’ILLA, és un treball de camp on coneixerem un espai proper, a través de l’observació, la mesura, les lupes, les claus dicotòmiques i tot allò que l’”empiria” ens

permeti. Durant la primera sessió, vam… Llegeix més»

Taller de reciclatge cinquè de primària.

El passat dimecres 25 de setembre els nens i nenes de 5è de primària vam fer un taller de reciclatge d’escultura amb material reciclat. Vam aconseguir fer un monstre marí amb ampolles reciclades, bosses de plàstic i amb malles de la fruita.

Ens ho vam passar molt bé i vam descobrir que amb material reciclat també es poden fer escultures.

Last Wednesday boys and girls from year 5 made a monster with recycling materials. We used bottles and fruit plastics. We had lots of fun.

Júlia Tudor.

Year 5 student.

English Morning.

El passat dilluns 20 de maig els alumnes de cinquè de les escoles Joan Maragall i Sinera d’Arenys de Mar van celebrar la segona edició de l’English Morning acompanyats pels alumnes de tercer de la ESO de l’institut Els tres Turons. Enguany l’activitat s’ha fet… Llegeix més»

COLÒNIES 3r CURS 2018-19

Colònies de tercer a la garrotxa, vam anar a la Vall d’en Bas, a la casa de colònies del Rourell, ho vam passar genial, passejades per la Fageda, excursions a la vora del volcans, museus, fàbriques….mil i una aventures que mai podrem oblidar.

Llegeix més»

Atletisme a 4t

En aquest tercer trimestre estem gaudint molt de les sessions del Club d’atletisme d’Arenys de Mar: Apa anem-hi. Realitzem diferents modalitats de curses, llançaments i salts, en aquestes fotografies treballem la marxa i el llançament de martell.

Plantada d’arbres al camí del mar.

La setmana passada els alumnes de cinquè vam anar a plantar arbres al camí del mar d’Arenys de Mar.
Els tècnics de l’ajuntament ens van parlar de la importància de tenir cura del nostre entorn i com plantar arbusts i arbres adients al paisatge de costa.
Llegeix més»