P4 Sessió de Psicomotricitat

De P3 a P5, un cop per setmana anem a l’aula de psicomotricitat. Allà ens ho passem d’allò més bé amb la muralla de coixins, les disfresses, a l’escenari, fent equilibris… I sempre ens acompanyen dues mestres!

Llegeix més»

P5. Tastets d’activitats

Els elements de la tardor ens serveixen per decorar, per jugar i per aprendre.
A P5 fem ambients de joc i aprenentatge.
Hem fet uns murals amb les vivències de l’estiu plens de vida i alegria!!!

A P3 gaudim amb l’expressió plàstica!!

L’expressió plàstica infantil és una de les manifestacions més espontànies per als infants.
Les produccions plàstiques esdevenen una activitat fonamentalment lúdica en què l’infant se submergeix amb totes les seves vivències i emocions. El més important és l’expressió lliure i no la creació de grans obres… Llegeix més»

1r visita la biblioteca

El 15 d’octubre vam anar a la Biblioteca Municipal d’Arenys de Mar, Pare Fidel i Fita, per tal d’endinsar-nos en el món dels animals vertebrats. Hem pogut gaudir d’una magnífica estona amb l’Anna, la bibliotecària, que ens ha explicat un conte molt interessant sobre un… Llegeix més»

2n. Treballem els volcans

Arran de l’erupció del volcà de La Palma ens hem interessat pels volcans i n’hem fet a les aules.
Hem reproduït l’erupció d’un volcà mitjançant l’experimentació.

6è. Activitat de medi

Els nens i nenes de 6è hem fet una gimcana divertida i misteriosa per iniciar el treball d’investigació relacionat amb l’edat antiga!!!
Distribuïts en grups, hem hagut de buscar pistes per trobar uns sobres, en els quals hi hem trobat imatges relacionades amb les diferents civilitzacions.… Llegeix més»

P5. Inici de curs

Holaaaa famílies !!!
Quines ganes teníem de començar P5. i és que ara som els grans d’educació infantil… i com que som cada vegada més grans i en sabem més, aquí us ensenyem algunes de les cosetes que ja hem fet.
Per començar, com ja sabeu aquest… Llegeix més»

6è. Natural Sciences

Els alumnes de sisè hem començat el projecte Gep de natural sciences en anglès. Durant el primer trimestre treballarem tots els conceptes sobre l’electricitat de manera vivencial i amb treball cooperatiu. Cool!

Ambients exteriors a P3

Ara que ja fa bon temps sortim a fer ambients de joc i aprenentatge a l’aire lliure. Ens agrada molt!
Els infants es troben amb diferents propostes engrescadores i a l’hora molt manipulatives on poden explorar i experimentar: cubeta gegant amb aigua, taula d’experimentació amb diferents… Llegeix més»

P4. Excursió Fundació Palau (Picasso)

Aquest trimestre hem realitzat una unitat didàctica sobre l’art. Hem gaudit molt i hem après un munt! I per acabar tot el treball que hem fet hem anat d’excursió al museu Fundació Palau de Caldes d’Estrac. Ens ha encantat!! Us deixem un petit recull d’imatges.

Llegeix més»

P5. Activitats mes de maig

Aquest mes hem fet diverses activitats:

• Una sortida al Museu, on l’Albert Estengre ens va explicar llegendes dels pirates del nostre poble. També, hem vist objectes antics relacionats amb els pirates.
  • Per altra banda, hem iniciat el racó de les notícies, on els vostres fills gaudeixen explicant… Llegeix més»

Visita al museu de les puntes de segon

Us agraden les històries de pirates?
Avui l’Albert ens ha explicat moltes coses sobre els pirates que van arribar al Maresme, també la llegenda de la Torre dels Encantats de Caldetes, Barba Roja i moltes més coses interessants! Ha estat súper emocionant!

Entrevista amb Oriol Canosa

Ahir dimarts, 11 de maig, els nens i nenes de 5è vàrem fer una trobada virtual amb l’escriptor Oriol Canosa, autor de L’illa de Paidonèsia. Gràcies a la biblioteca del nostre poble, vàrem poder fer-li preguntes molt interessants, compartint el moment amb alumnes també de… Llegeix més»