English Morning.

El passat dilluns 20 de maig els alumnes de cinquè de les escoles Joan Maragall i Sinera d’Arenys de Mar van celebrar la segona edició de l’English Morning acompanyats pels alumnes de tercer de la ESO de l’institut Els tres Turons. Enguany l’activitat s’ha fet… Llegeix més»

COLÒNIES 3r CURS 2018-19

Colònies de tercer a la garrotxa, vam anar a la Vall d’en Bas, a la casa de colònies del Rourell, ho vam passar genial, passejades per la Fageda, excursions a la vora del volcans, museus, fàbriques….mil i una aventures que mai podrem oblidar.

Atletisme a 4t

En aquest tercer trimestre estem gaudint molt de les sessions del Club d’atletisme d’Arenys de Mar: Apa anem-hi. Realitzem diferents modalitats de curses, llançaments i salts, en aquestes fotografies treballem la marxa i el llançament de martell.

Plantada d’arbres al camí del mar.

La setmana passada els alumnes de cinquè vam anar a plantar arbres al camí del mar d’Arenys de Mar.
Els tècnics de l’ajuntament ens van parlar de la importància de tenir cura del nostre entorn i com plantar arbusts i arbres adients al paisatge de costa.
Llegeix més»

Taller sobre nutrició amb Nutrixef. Tercer de primària.

Als alumnes de 3r ens han fet un taller sobre nutrició la gent de Nutrixef.
Ha estat una estona on poder revisar alguns conceptes sobre l’alimentació correcta i consum responsable, mitjançant unes activitats de grup ben engrescadores.

Hem après moltíssim sobre hàbits i consum responsable.

Visita a la biblioteca

Els alumnes de 4t hem visitat la biblioteca per tal de conèixer una mica més com funciona! Hem fet una activitat molt engrescadora “Gènius, Gènius” per tal de saber més coses d’aquest espai.