Entrevista amb Oriol Canosa

Ahir dimarts, 11 de maig, els nens i nenes de 5è vàrem fer una trobada virtual amb l’escriptor Oriol Canosa, autor de L’illa de Paidonèsia. Gràcies a la biblioteca del nostre poble, vàrem poder fer-li preguntes molt interessants, compartint el moment amb alumnes també de… Llegeix més»

Our recipes. Year 6

Els alumnes de sisè hem treballat el text instructiu a classe d’anglès. Per finalitzar la tasca hem penjat les nostres receptes favorites en anglès a un fòrum del portal Eix i ens les hem comentat. Ha estat molt divertit!

DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA

Benvolgudes famílies,

El 29 d’abril de cada any celebrem el Dia Internacional de la Dansa, des que al 1982 la Unesco l’establís seguint la iniciativa del Comitè Internacional de la Dansa amb l’objectiu de promoure l’art de la dansa a tot el món. Es va proposar aquesta data ja que coincideix amb l’aniversari del naixement del ballarí francès Jean-Georges Noverre, que és considerat com el mestre i creador del ballet modern.

La dansa és tant una forma d’art com un mètode de comunicació en les cultures de tot el món, i és practicada per milions de persones. Amb aquest Dia Internacional, es pretén atreure l’atenció de les persones sobre l’Art i la Cultura de la Dansa, per a animar-les a acudir a espectacles i promoure aquesta disciplina.

Aquesta disciplina artística és practicada tant per aficionats com per professionals. Aquest dia especial tracta de la història de la dansa i el reconeixement del seu lloc en la societat.

Els alumnes de tercer, quart i cinquè hem volgut fer honor a aquest dia, interpretant una frase de moviment amb l’obra de Béla Bartók, For Children No. 10, Sz. 42.
Podreu veure el resultat a l’Eix de l’escola (cada alumne/a dins el seu curs corresponent).
Ho hem gaudit molt, esperem que vosaltres també!!!

Feliç dia de la dansa a tots i totes!

P3 Sant Jordi 2021

Aquest Sant Jordi hem gaudit i rigut molt escoltant la història de “Sant Jordi a la cova del drac” que ens ha explicat l’Anna de la biblioteca.
També hem fet uns imants amb guix blanc i decorat amb un drac fet amb el nostre dit polze.
Hem… Llegeix més»

Pors. Activitat de 5è

Els nens i nenes de 5è, hem treballat el sentiment de la por. Ha estat molt interessant compartir les nostres pors i pensar com hem d’actuar quan apareixen. Les pors existeixen, però les nostres capses, se les han menjat i ens sentim protegits i més… Llegeix més»

Going shopping. Year 4

Els nens i nenes de quart hem anat de compres a la classe d’anglès. Portem uns dies treballant les botigues i els números per poder anar a comprar. Hem fet una representació i treballat l’expressió oral. Ha estat molt divertit!