Programa de ràdio: Sisè parla.

Cada setmana els nens i nenes de sisè de manera rotativa preparem un programa de ràdio. Aquí teniu un petit tastet de com preparem el debat del programa Sisè parla.

Santa Cecília a l’escola.

Avui 22 de novembre, els infants i els mestres d’educació infantil i primària, hem celebrat Santa Cecília, patrona de la música.

Tots plegats hem gaudit d’una bona vetllada amb els mestres de música de l’escola, la Gemma i en Marcel. La Gemma durant unes quantes setmanes ens ha preparat unes sessions de música amb molta màgia. En Marcel i l’Eloi Montmany (alumne de sisè) han passat per les aules i ens han fet gaudir d’una peça  músical.

Tallers de P5

Cada dimecres, les nenes i els nens de P5 fan tallers.

Els primers que han realitzat són de consciència fonològica, grafisme, geometria i música.S’ho passen molt bé!

Taller en anglès sobre els refugiats.

Durant el mes d’octubre els alumnes de sisè hem poguts gaudir d’unes sessions amb la Belén. Dins del projecte del GEP, la Belén ens ha explicat la situació dels refugiats. Hem pogut analitzar les dificultats amb les que es troben i hem parlat sobre refugiats famosos al llarg de la història. Dins del taller hem fet diferents activitats: jocs, una cancó i treball en grup. Moltes gràcies per ajudar-nos a practicar l’anglès dins d’un tema molt actual!