VISITA TEATRE-MUSEU DALÍ

El dimarts 27 de febrer els nens i nenes de 3r i 4t vam visitar el Teatre-Museu Dalí de Figueres. Va ser una experiència genial i surrealista! Quin geni en Salvador Dalí! Vam tenir la sort de poder veure el quadre EL CRIST DE PORTLLIGAT, aquest quadre es troba en una galeria d’art d’Escòcia, però ara el trobem temporalment exposat al Teatre-Museu. Mireu quines fotos!

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 24-25

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 24-25

  Informació Ed. Infantil  Informació Ed. Primària  Guia per a la preinscripció 

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ EDUCACIÓ INFANTIL

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Us recordem que les dates de preinscripció a educació infantil i primària van del 6 al 20 de març.

Passos a seguir

       

 

Oferta inicial de places escolars de la nostra escola 5 de març – LLISTA

Publicació de la llista de sol·licituds amb el barem provisional 17 d’abril – LLISTA

Presentació de reclamacions a la llista amb la puntuació provisional, del 17 al 22 d’abril.

Publicació de la llista de sol·licituds amb el barem un cop resoltes les reclamacions, 25 d’abril – LLISTA

Sorteig pel número de desempat, 30 d’abril. – 

Publicació de la llista ordenada, 2 de maig – LLISTA

Oferta final de places escolars de la nostra escola, 7 de juny – LLISTA

Publicació de la llista d’alumnes assignats al nostre centre, 10 de juny – LLISTA

Publicació de la llista d’alumnes preinscrits al centre amb la seva assignació, juny – LLISTA

Publicació de la llista d’espera del centre, juny – LLISTA

Període de matriculació, del 18 al 26 de juny. 

ROBÒTICA 1R

Els alumnes de 1r ja hem començat a utilitzar els robots nous que tenim! El tale-Bot! Mireu, els podem programar perquè vagin endavant i enrere, girin, i també podem fer que ballin i ens podem gravar la veu!!!!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

ENGLISH I5

Aquest primer quadrimestre els nens i nenes d’I5 hem treballat diferent vocabulari a través de diferents activitats:

  • Hem refrescat la memòria sobre les emocions i els números.
  • Hem après els colors de la tardor.
  • Hem introduït les parts del cos.
  • Hem treballat vocabulari de Halloween, de Christmas i de Carnival.
  • Hem après els colors de l’hivern.
  • I hem explicat contes de les diferents temàtiques esmentades.

S’ho han passat d’allò més bé!!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

JUNTS FEM ESCOLA I3 – VALENTINA

L’Amèlia, la mare de la Valentina d’I3 ha vingut a explicar-nos el conte “Ets un lleó!”, un conte sobre les diferents postures del ioga. Hem fet la postura del lleó, de la papallona, del gos, la serp, la granota, el gat i la muntanya!! 

Ens ha encantat i relaxat!

Nàmaste!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

ÀVIA HIVERN

La setmana passada els nostres nens i nenes d’infantil van rebre la visita de l’àvia hivern. 

Ens va explicar el clima que hauria de fer en aquesta època de l’any, ens va portar gel, el vam tocar i testar. Estava molt fred! Després vam descobrir que amb ell podíem pintar les parets i fer neu! 

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

RUA DE CARNAVAL

Dijous a la tarda, després de totes les consignes de carnaval, per fi va arribar el dia de la rua!!!! Vam sortir totes i tots de l’escola disfressats/ades i vam fer una rua pels carrers de Sant Antoni. Ens van acompanyar la carrossa de la reina i el rei carnestoltes. Ens ho vam passar molt i molt bé!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

COMENCEM L’EDAT MITJANA A 2N

Engeguem l’edat mitjana a 2n tot fent treball cooperatiu. Cadascú del grup té un rol i entre tots i totes hauran de crear una presentació sobre un personatge medieval. Primer de tot han començat a buscar informació! 

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

CONSIGNES CARNAVAL

Avui han vingut els ajudants del Rei Carnestoltes, i ens han donat les consignes a seguir per la setmana que ve.

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

 

Ja tenim el Carnaval aquí! Us deixem les consignes per la setmana que ve. Esteu a punt? Que bé que ens ho passarem!

DENIP

I3. Hem explicat el conte del Peix Irisat i hem vist la importància de compartir. Després hem fet l’experiment de les dues pomes. A la primera li hem dit coses boniques i a la segona, paraules lletges. La poma que li hem dit paraules boniques té bon aspecte, mentre que la poma que li hem dit paraules lletges presenta taques. Hem reflexionat que ens hem de cuidar i tractar bé i que la Pau comença en un mateix. També hem fet unes medalles pintades amb el símbol de la Pau.

A I4, hem treballat el significat de la paraula PAU i hem buscat entre tots i totes les lletres de la paraula, plasmant-ho en un paper. També hem treballat els símbols de la Pau i hem fet una titella d’un colom. 

I5. Hem explicat el conte de la senyora Pau i el senyor Guerra, per adonar-nos que les persones podem millorar. A partir del conte, hem tingut una conversa ben enriquidora sobre el que vol dir PAU.  Han volgut pintar uns mandales de la Pau amb aquarel·les, l’hem retallat i hem escrit “Dia de la Pau” i “30 de gener”. I per últim, hem fet una polsera del dia de la Pau ben bonica pintada ben xula amb retoladors de colors.

Totes les nenes i nens d’Infantil hem format la paraula PAU al pati i hem fet un joc cooperatiu on ens havíem de passar un got d’aigua, intentant que l’aigua no es vessés. I ho hem aconseguit!!! Juntes i junts tot ho fem millor!!!

A 1r hem pensat paraules boniques en anglès i les hem escrit en un colom desplegable. A més a més hem construït un mural amb el dibuix de les nostres mans!

A 2n hem parlat sobre com aconseguir la pau a l’escola i a la classe i ho hem plasmat en uns núvols molt bonics. Tots els núvols ben diferents com nosaltres i amb moltes idees que ens fan estar més a gust i contents/es a l’escola.

5è, hem creat un semàfor de la pau, on amb cada color del semàfor hem fet una reflexió. El color vermell: “si pensem que no hi ha pau, quines coses passarien?” El color verd: “Si pensem amb la pau, quines coses maques passarien?” El color taronja: aquells sentiments bons que ens permeten creure amb la pau. 

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

GENER A I3

“L’hivern ha arribat
el nas m’ha gelat
posa’t l’anorac 
si no vols un refredat”.

El gener és el mes primer i a I3 hem continuat treballant la metodologia per racons. Hem dut a terme diverses activitats de llengua, de matemàtiques, d’art, de traç i motricitat fina. Cada vegada es mostren més autònoms en les diverses activitats. Aquest ha sigut el recull d’algunes de les activitats que s’han fet:

  • Aniversaris desembre i gener.
  • Descoberta del propi nom i dels altres.
  • Traç de les diferents lletres jugant amb espuma d’afeitar, amb pintura, plastilina…
  • Racons de l’hivern: comptem, relacionem, estripem amb papers de regals, retallem, busquem lletres…
  • Descobrim el cercle.
  • Juguem al dòmino.
  • Joc lliure.
  • Treballem les emocions amb el monstre de colors.

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

JUNTS FEM ESCOLA I3 – LIAM

El passat divendres van venir els pares d’en Liam, la Carmen i el Robin i ens van preparar un ball de màscares!

Primer la Carmen ens va portar unes màscares molt divertides d’animals per pintar-les i després va venir en Robin amb l’acordió i ens va tocar cançons típiques de Romania i altres cançons infantils que les vam cantar i ballar!

Va ser una tarda molt divertida! Moltes gràcies, Carmen i Robin!!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

XERRADA MARTA CANELLA JUGADORA DE L’UNI GIRONA

Avui amb l’alumnat de Primària hem anat a una xerrada al pavelló de Sant Antoni de Calonge. Ha vingut la Marta Canella, jugadora de bàsquet de l’Uni Girona. Ens ha explicat la seva trajectòria des de ben petita i com ha arribat a ser jugadora professional. També hem tingut temps de fer-li algunes preguntes!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

JUNTS FEM ESCOLA I3 – JANNAT

A I3 engeguem el projecte “Junts fem escola” i el primer a visitar-nos ha sigut el Fouad, el pare de la Jannat.
Ha vingut i ens ha explicat el cap de setmana que van passar amb en Griset, la mascota de la classe i que van fer un munt de coses!
I aprofitant que estem fent el projecte cultural i la nostra classe fa el Marroc, el Fouad ens ha explicat moltes coses sobre el país: on és, com s’hi pot arribar, el menjar més típic d’allà, els animals que hi podem trobar, els balls tradicionals, etc.
Moltes gràcies per venir!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).