Participació concursos

Curs 2021-2022

GUANYADORS DE L’ANIMAL RESPECT CHALLENGE

Després de dur a terme un gran projecte sobre la cura i benestar de les mascotes, els nens i nenes de CI vam participar en un concurs on havíem de crear un espot publicitari on plasmàvem tots els aprenentatges.

Els nens i nenes de 2n van fer un rap (ja que els hi encanta) i van guanyar! Podeu veure un vídeo on es veu la seva reacció d’alegria i sorpresa. A entrades del bloc anteriors podeu veure el rap ANIMAL RESPECT.

De moment sabem que l’any que ve gaudiran d’una sortida al Mas Arbreda de la Vall de Llémena. Quina il·lusió!

Us deixem aquí també el vídeo guanyador:

IX JOCS FLORALS – ANIMAS DALINIANS

L’alumnat de 3r ha guanyat a les semifinals dels IX Jocs Florals a Catalunya d’aquest any. Ara caldrà esperar al veredicte final, que sortirà aquest dissabte 18 de juny. Quins nervis!

Us deixem amb el vídeo que ha permès arribar a la final d’aquest concurs. Els nens i nenes de 3r n’estan molt orgullosos i orgulloses del treball realitzat, mireu…

FINALISTES!

L’alumnat de 5è de Llevantí de Mar ha quedat finalista en el Projecte la Mar de Net, no haurem guanyat el concurs, però sí que hem adquirit un gran aprenentatge i hem crescut com a persones amb voluntat de millorar el nostre mar, els nostres boscos, els nostres carrers, en definitiva el nostre entorn. Gràcies noies i nois de 5è!

Curs 2020-2021

UNA CLOSCA ESPECIAL

Quina il·lusió! Ja ens ha arribat la producció del conte “Una closca especial”.

També us enllacem la notícia que va sortir al blog de l’espai de contes del Super3, Una mà de contes, on els alumnes de 6è van visitar l’Escola Superior de Música de Catalunya.

Esperem que us agradi i que el gaudiu molt.

GUANYADORS DELS VIII JOCS FLORALS DE CATALUNYA!

Avui s’ha realitat l’acte de lliurament dels premis dels VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya, i hem estat seleccionats com a guanyadors/es de la categoria H, conte audiovisual il·lustrat, amb el conte “Una closca especial”, realitzat per els nens i les nenes de 5è de Primària.

Aquí us deixem el vídeo del moment en què la nostra escola ha estat seleccionada. Ens ha fet molta il·lusió rebre aquesta notícia:

HEM ARRIBAT A LA FINAL!

Avui s’ha realitzat l’Acte de lliurament dels VIII Jocs florals de Catalunya, les semifinals, i us hem de dir que hem estat seleccionats en una de les Categories. Estem molt i molt contents/es.

Som finalistes!

Aquí us deixem el vídeo finalista, esperem que us agradi.

SOM IMPARABLES!

Us volem fer saber que hem estat seleccionats en tres de les categories del Concurs dels Jocs Florals Escolars de Catalunya.

Si voleu veure tot l’article publicat cliqueu aquí, en el qual també trobareu el programa i l’enllaç per visualitzar l’acte de les semifinals.

Estem molt contents/es!!!!

CONCURS DE DIBUIX CI

Els nens i nenes de Cicle Inicial hem participat en el Concurs de Dibuix “Agus i els Monstres”. Mireu quins monstres ens han sortit! Xulíssims!

Cliqueu damunt la imatge i els veureu!