PROGRAMA D’INNOVACIÓ araART

Aquest curs, a la nostra escola iniciem un nou projecte, l’araART.Aquest programa té com a finalitat fomentar i posar en valor projectes artístics que es portin a terme en el si d’un centre d’educació infantil, primària o secundària, en col·laboració amb una escola artística, un equipament cultural, o institucions, entitats i associacions artístiques, per promoure l’equitat i la qualitat del sistema educatiu reflectida en la millora de les capacitats i competències de l’alumnat participant.

Els destinataris del programa araART són els centres educatius que imparteixen ensenyaments d’educació infantil, primària i secundària del Servei d’Educació de Catalunya i el centre col·laborador o agent artístic extern.

Com sabeu, l’escola té un conveni amb l’escola de música Moderna de Calonge i arran d’aquesta col·laboració hem pogut sol·licitar la participació en aquest nou projecte que ens aportarà formació als mestres i ens permetrà unir en un sol marc tota la música que fem al Llevantí de Mar.

Estem molt contentes de participar en aquest projecte artístic perquè pensem que és una oportunitat de progrés per l’escola i esperem que ens ajudi a fer de la música un aspecte important de la nostra línia d’escola.

Podeu trobar més informació d’aquesta activitat a la web

Mica en mica us anirem informant del que estem fent!