Cantània

Curs 2021-22

L’alumnat de 5è ha anat a l’edició de 2022 de Cantània a gaudir de la música i el treball en equip. S’han esforçat de valent i el resultat es notori. Molt bé nois i noies!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

Aprofitant que avui és el Dia Europeu de la música, les i els alumnes de 2n, i de 6è ens han fet un concert sobre el que han estat fent al SEP de música durant aquest curs.

I a continuació, les i els alumnes de Cicle Superior, ens han fet un tastet d’alguna cançó que van cantar a Cantània. Esperem que us agradi:

Curs 2020-21

Aquest curs els alumnes de cinquè participaran en l’espectacle “Cantània” a l’Auditori de Barcelona on actuaran

conjuntament amb altres escoles de Catalunya, amb cantants professionals i amb una orquestra en directe.  L’actuació serà el divendres 5 de juny a les 11:30h a l’Auditori de Barcelona.

Enguany Cantània parla dels assistents virtuals, dels telèfons mòbils, dels ordinadors, Internet… Formem part del cor 2  i actuem a l’escenari LEPANT (a l’àrea blava, a primera fila). Us adjuntem en plànol de la situació: