SOM ESCOLA GEP

L’escola Llevantí de Mar és un dels centres educatius seleccionats per participar en el programa d’innovació pedagògica “Generació Plurilingüe (GEP), aprendre llengües estrangeres a través de les matèries”.

L’objectiu del programa és augmentar la competència comunicativa de l’alumnat, mitjançant l’impuls d’accions innovadores en l’àmbit de l’organització curricular i metodològic de l’ensenyament d’aquestes llengües. També es vol promoure un aprenentatge actiu i significatiu, basat en el treball cooperatiu i per projectes, en una avaluació orientada a l’aprenentatge, i en l’adquisició d’estratègies per a un aprenentatge autònom.

En la següent imatge, podreu trobar tota la informació del treball que s’ha anat realitzant amb els alumnes durant aquests dos últims anys, en relació al GEP.