SORTIDA I3 A CAN MAIOL
Els nens i nenes de I3 vam anar a Can Maiol a passar el dia i a retrobar-nos amb els nostres companys i companyes de I4 i I5. La nostra primera vegada en autobús! Ens ho vam passar pipa! Mireu quantes coses vam fer!
SORTIDA I3 A CAN MAIOL Llegeix més »








