Llevantí Marxing Band (araART)

PROGRAMA D’INNOVACIÓ araART

Aquest curs, a la nostra escola iniciem un nou projecte, l’araART.Aquest programa té com a finalitat fomentar i posar en valor projectes artístics que es portin a terme en el si d’un centre d’educació infantil, primària o secundària, en col·laboració amb una escola artística, un equipament cultural, o institucions, entitats i associacions artístiques, per promoure l’equitat i la qualitat del sistema educatiu reflectida en la millora de les capacitats i competències de l’alumnat participant.

Els destinataris del programa araART són els centres educatius que imparteixen ensenyaments d’educació infantil, primària i secundària del Servei d’Educació de Catalunya i el centre col·laborador o agent artístic extern.

Com sabeu, l’escola té un conveni amb l’escola de música Moderna de Calonge i arran d’aquesta col·laboració hem pogut sol·licitar la participació en aquest nou projecte que ens aportarà formació als mestres i ens permetrà unir en un sol marc tota la música que fem al Llevantí de Mar.

Estem molt contentes de participar en aquest projecte artístic perquè pensem que és una oportunitat de progrés per l’escola i esperem que ens ajudi a fer de la música un aspecte important de la nostra línia d’escola.

Podeu trobar més informació d’aquesta activitat a la web

Mica en mica us anirem informant del que estem fent!

LLEVANTÍ MARXING BAND

Els alumnes de 3r ja comencen a fer sonar els instruments de la Llevantí Marxing Band. Han començat amb moltes ganes. Que soni la música!

Aquest any, els alumnes de 3r de l’Escola Llevantí de Mar s’han encarregat de fer l’obertura del Festival de Nadal de l’escola. Gràcies a la col·laboració de l’escola de música Moderna de Calonge i del programa araART.

Aquesta vegada, la Llevantí Marxing Band ha representat la cançó “Yellow Submarine” pel passeig de Sant Antoni de Calonge.

Mireu, mireu! Avui la Marxing Band del Llevantí de Mar ha sortit a TV3! (Minut 4:32) Aquest matí hem actuat pels carrers de Calonge. Enllaç clicant a la imatge.

Èxit rotund en el concert de la Llevantí Marxing Band al DO RE MI FAN FLORS de Calonge!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum on hi ha alguns vídeos del concert).

Com que s’acosta el Nadal, la Llevantí Marxing Band ha visitat la Llar d’Infants el Ginjoler i la Residència d’avis Mari i Sol. Han pogut fer-los gaudir amb 3 cançons i passar una estona plegats. Ben aviat tornaran, els hi ha encantat!

El dia 26 de gener vam sortir al programa de l’Info K! Si voleu veure el programa sencer d’aquell dia, aquí us deixem amb l’enllaç (La Llevantí Marxing Band surt a partir del minut 11).

Estaven fent un reportatge a Calonge sobre diferents propostes de lectura. I en aquest viatge literari els va acompanyar la Llevantí Marxing Band. Mireu, mireu:

El diumenge 21 de maig, durant la celebració del Do Re Mi Fa‘n Flors de Calonge, la Llevantí Marxing Band tenia preparada una cercavila pels carrers del poble. A causa de la pluja no va poder ser, però van tocar a la Sala Fontova i va ser tot un èxit. Hi havia un munt de gent que va ballar i aplaudir de valent!

Felicitats, Llevantí Marxing Band!

(Feu clic damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

Avui 16 de maig els nens i nenes de primària hem anat a veure els companys/es de la marxing band que realitzaven l’assaig general del musical COLORS DE L’ÀFRICA on han participat les 3 escoles del municipi. La Llevantí Marxing Band ha tocat mentre els nens i nens de l’escola La Sínia i l’escola Pere Rosselló actuaven. Us deixem amb alguna de les fotos! Aquesta tarda serà l’estrena! Us animeu?

L’alumnat de 4t s’estrena a la Llevantí Marxing Band! Gràcies als professors de La Moderna, han pogut provar els instruments de la banda i decidir quin tocaran. S’ho han passat genial!

Actuació espectacular dels nens i nenes de 4t i 5è de la Llevantí Marxing Band a la residència Mar i Sol i a la Llar d’infants El Ginjoler!

Ens ha fet molta il·lusió compartir aquesta estona amb petits i grans! Gràcies a tothom!

Arriba el Festival de Nadal 2023! Mireu quines actuacions de la banda!

LLEVANTÍ MARXING BAND

El passat dissabte 6 d’abril, al matí, la Llevantí Marxing Band juntament amb la Moderna de Calonge i Sant Antoni, va fer un recorregut per les llibreries de Calonge. Mireu que bé ho fan!