vigila, no caiguis!

Estimades famílies;
després d’unes vacances llargues, tornem a tenir en SÚPER CAT a l’escola. A les famílies que us incorporeu aquest curs a l’escola Els Alocs, us hem de dir que en SÚPER CAT és un súper heroi (dissenyat per Elena Castillo) que cada trimestre ens porta a l’escola reptes lingüístics per ajudar  mestres, alumnes, famílies, monitores i tothom de la comunitat educativa a parlar més bé el català, el castellà i l’anglès.
Ens fa adonar de les interferències entre les llengües i ens dóna solucions per poder-les corregir.
Si ens hi posem tots plegats és més fàcil i més divertit.
A aquesta web, amb la categoria súper cat, teniu tots els reptes que ens ha dut fins ara: i en aquest document teniu la proposta que a partir d’avui ens posarem a treballar a l’escola.
Moltes gràcies de part d’en SÚPER CAT per tenir cura de la llengua!!! ( Ah! de vegades a en SÚPER CAT, tot i que és molt primmirat, se li escapa alguna errada…si  en detecteu alguna li ho podeu fer saber perquè la pugui corregir….).