Xerrada de Humanity Wings amb les famílies i les mestres de l’escola

El passat 20 de novembre una representació de l’ONG Humanity Wings va venir a l’escola per trobar-se amb les famílies del centre.

En aquesta trobada l’associació va estar parlant del seu últim projecte a l’illa Samos i va detallar com es van fer servir els diners que va aportar l’escola a finals del curs passat.

Des del centre posem en valor el treball que fan a Humanity Wings tots els voluntaris i totes les voluntàries i volem que enguany a l’escola es treballi conjuntament per sensibilitzar famílies, mestres i infants. Ens agrada destacar que l’ONG va néixer gràcies a un parell de treballs de recerca que van fer, a batxillerat, les seves fundadores.

Agraïm molt a les famílies que es van apropar per conèixer l’ONG i el treball que s’està fent a l’escola.

Les mestres del centre també vàrem fer una trobada prèvia amb l’associació amb l’objectiu de trobar aspectes per treballar, a l’aula i en funció de l’edat dels nens i les nenes, el tema de la cooperació i la convivència en general.

Properament crearem una comissió mixta (famílies, mestres i voluntaris de Humanity Wings) per dissenyar i pensar activitats per fer amb l’alumnat en relació a la cooperació.

Aquí podreu veure més fotografies.