Tallers de matemàtiques (2a edició)

El passat 28 de novembre van tenir lloc a l’escola uns tallers matemàtics molt especials ja que hi participaven les famílies del centre.

En primer lloc, ens vàrem reunir a la sala de psicomotricitat de l’escola i en Lluís va explicar que els canvis, en relació a l’aprenentatge de les matemàtiques, eren fruit d’un procés llarg d’aprenentatge i reflexió per part del claustre. Us deixem un enllaç a la presentació que va recolzar aquesta explicació.

Després, les famílies van poder participar de les propostes matemàtiques que s’havien preparat i que estaven distribuïdes per nivells en diferents espais del centre.

Si cliqueu aquí podreu veure més fotografies.

A més a més, les famílies que van voler van poder escriure el que “s’emportaven” després de participar d’aquests tallers matemàtics.