Santa Cecília 2018

Enguany hem celebrat Santa Cecília, patrona del músics, omplint l’escola de música.

L’escola s’ha omplert d’espais sonors on nens i nenes que estudien música fora de l’escola i aprenen a tocar un instruments van poder regalar als seus companys i companyes petites peces musicals, versions i fins i tot creacions pròpies.

El públic d’aquestes audicions tan especials els formaven nenes i nens de l’escola de cursos diferents. A l’escola aprofitem qualsevol excusa per barrejar grups de diferents edats i enfortir les relacions entre nens i nenes de diferents classes.

Per acabar vam cantar plegats la cançó “pluja de sons” de PeTaCa. Deixem aquí l’enllaç perquè la canteu a casa:

Agraïm molt l’alta participació dels nens i de les nenes que, aquest curs, s’han animat a tocar davant dels seus companys i de les seves companyes. Aquest és un gest que cal reconèixer i des de l’escola els felicitem.

Per veure vídeos de les actuacions i fotografies cliqueu aquí.