+ música si us plau: les audicions

A l’escola, cada tarda abans de començar les activitats, posem una audició que les nenes i els nens han treballat amb la seva mestra de música. L’escoltem durant tota la setmana i parem atenció als instruments que sonen, a la lletra, si en té, que a vegades és en anglès. Aprenem alguna cosa sobre el compositor o compositora que ha creat la peça o parlem sobre si l’obra forma part de la banda sonora d’una pel·lícula o d’una òpera o d’un ballet,…Buf! Quin munt de coses que fem! Però a vegades el que fem és escoltar i escoltar i relaxar-nos molt per començar en millors condicions les activitats de la tarda.

En aquesta situació de confinament també us volem oferir la possibilitat d’escoltar algunes audicions i us en deixarem enllaços i unes fitxes per saber-ne més (són com les que tenim penjades a les aules).

Anirem actualitzant aquest article per compartir amb vosaltres noves audicions!