Maria Ferrés i Puig una vilassarenca il·lustre

L’Ajuntament de Vilassar de Mar ha assignat a cada escola i entitat educativa un personatge il·lustre de la població.

A l’escola Els Alocs li correspon la pintora Maria Ferrés i Puig. Quan investigueu una mica més sobre aquesta autora veureu que no és casualitat que se’ns hagi relacionat amb ella, no només perquè és una dona i nosaltres fa temps que estem reivindicant el paper d’aquestes al llarg de la història, també per les seves aficions i treballs artístics. A veure qui ho descobreix?

Hem preparat un seguit d’activitats i propostes que us serviran per apropar-vos a la figura d’aquesta artista, si cliqueu aquí les podreu llegir. Escolliu quines voleu fer i envieu-les al correu:

capdestudis@escolaelsalocs.cat

A més a més, i perquè tingueu tota la informació necessària, us deixem també una presentació amb moltes il·lustracions. Cliqueu aquí per veure-la.

Per últim, us expliquem que anirem penjant totes les activitats que anem rebent a la web en els enllaços següents, ja en tenim algunes!

dibuixos de flors

anagrames