hi ha vida a les dunes?

Les nenes i els nens de la classe “Blau i canya” hem descobert les dunes a la platja de ponent de la mà de la Carme, biòloga de l’Escola de Natura El Corredor.

Abans de sortir de l’escola hem formulat algunes preguntes i hem recordat on hem vist dunes i com creiem que seran les dunes de Vilassar de Mar.

Després d’esmorzar, jugar i trobar tresors per la platja hem fet de científiques i científics. La Carme ha respost totes les preguntes i també…

• Ens ha explicat com arriba la sorra a la platja de Vilassar de Mar
  • Ens ha mostrat com viuen i es reprodueixen algunes plantes de les dunes (gram de mar, el melgó marí, cascall marí i la campaneta de mar).
  • Els efectes de les onades en les roques i vidres.

Durant tota la visita hem estat molt conscients de la importància de llençar les escombraries a la brossa o emportar-nos-les a casa.