Fem vincles. Contes per la igualtat de gènere

Enguany des de l’espai “Fem vincles” s’han ideat, escrit, il·lustrat i maquetat quatre contes per treballar la coeducació i la igualtat de gènere amb l’alumnat dels centres educatius del municipi.

Es tracta de contes inventats pels alumnes que fugen dels estereotips de gènere i que mostren sensibilitat per la igualtat i a més a més estan contextualitzats al nostre poble.

Ha estat una tasca molt engrescadora i bonica que ha acabat amb la creació i edició de quatre contes espectaculars que podreu llegir clicant-hi:

Una aventura marinera
Els perquès de les faldilles
L’heroïna
L’Alèxia i l’esport

En aquest enllaç podreu escoltar la notícia que van fer periodistes de El Punt Avui+ (minut 8:47) sobre la presentació d’aquests contes i el treball que es fa des de “Fem vincles”.

Clicant aquí podreu veure fotos de la presentació dels contes a la biblioteca Ernest Lluch de Vilassar de Mar.

Clicant aquí podreu veure una presentació resum del treball que s’ha fet des de “Fem vincles” aquests últims tres cursos i que pretén cohesionar infants i mestres de tots els centres educatius del municipi (escoles bressol, escoles de primària i instituts).