Exposicions 3r

El projecte de les 3r ha estat molt enriquidor per tots els nens i nenes. No només han après diferents aspectes de la contaminació, sinó que també han fet un gran esforç per fer un bon treball cooperatiu, respectant, escoltant i aportant tot el necessari per veure un bon resultat.

A més, tinc entès que no només han après ells coses, sinó que vosaltres, les famílies, també heu aprofitat els seus coneixements. Aprofiteu-ho per ser més sostenibles amb el nostre planeta.

Ja que era inviable que poguéssiu assistir a les exposicions, a continuació teniu els vídeos gravats per ells mateixos amb els Ipad’s de l’escola. Seieu i gaudiu de l’espectacle, perquè és molt emocionant veure com aquests nens han evolucionat.